نوشته شده توسط : مهرسا

راه های افزایش درآمد سایت از طریق سئو چیست؟ چگونه با سئو درآمد سایت را افزایش دهیم؟ در این مقاله ۷ روش جذاب برای افزایش درآمد سایت از طریق سئو را ارائه می دهیم که با یادگیری و به کارگیری این استراتژی ها می توانید رتبه سایت خود را افزایش دهید و درآمد عالی کسب کنید.

بدون شک یکی از بهترین راه های افزایش درآمد سایت از طریق سئو، شرکت در دوره های آموزشی سئو و یادگیری اصول سئو است. در چند سال گذشته، گوگل به‌روزرسانی‌های مکرر الگوریتم‌های خود را انجام داده است تا وب‌سایت‌هایی با محتوای مفید و کاربرپسند را در نتایج برتر گوگل قرار دهد، در حالی که وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم از نتایج حذف می‌شوند. راه های زیادی برای افزایش درآمد سایت با سئو وجود دارد، شما می توانید با شرکت در دوره های آموزشی معتبر مانند: آموزش سئو حرفه ای در سئو موشک یا آموزش سئو در نیوسئو تمامی اصول اولیه را بیاموزید.

سئو چیست؟

سئو موشک یکی از بهترین برندهای ارائه دهنده خدمات سئو سایت در ایران است و در پاسخ به اینکه سئو چیست، سئو را اینگونه تعریف می کند:

سئو مجموعه ای از اقداماتی است که در یک سایت انجام می شود تا سایت در نتایج برتر گوگل ظاهر شود. به عبارت دیگر سئو به تمامی ترفندها، تاکتیک ها و استراتژی هایی گفته می شود که باید طبق قوانین و مقررات گوگل بر روی یک سایت انجام شود، تا بتواند فاکتورهای لازم برای قرار گرفتن در رتبه های برتر را به دست آورد.

معنی و کاربرد سئو

بیایید با یک مثال ساده معنای سئو را توضیح دهیم. فرض کنید یک فروشگاه ساعت مردانه و زنانه دارید و خدا را شکر هر روز مشتری دارید اما هزینه اجاره مغازه و چیزهای دیگری که خودتان بهتر می دانید آنقدر زیاد است که هزینه های شما را کفاف نمیدهد.

 پس راه حل چیست؟ بهترین راه برای افزایش درآمد طراحی سایت و بهینه سازی آن بر اساس قوانین و مقررات گوگل است. اگر سایتی را راه اندازی کنید و سئو سایت را طبق اصول انجام دهید، پس از مدتی در نتایج برتر گوگل ظاهر خواهید شد.

خب، همانطور که می دانید، در چند سال گذشته، اکثر مردم تمام کارهای خود از جمله خرید خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. به عنوان مثال وقتی کاربران در گوگل کلمه کلیدی خرید ساعت مردانه را جستجو می کنند، تمامی سایت هایی که این محصول را دارند و خدمات سئو را نیز به صورت اصولی انجام داده اند به کاربران نشان داده می شود.

 اگر شما هم برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید و آن را بهینه سازی کرده باشید در نتایج گوگل نمایش داده خواهد شد تا کاربران وارد سایت شما شوند. پس از ورود به وب سایت و مشاهده محصولات و مطالعه جزئیات آنها، در صورت رضایت کاربر اقدام به خرید می کند.

 حال تصور کنید چند نفر را از سراسر ایران می توانید به سمت وب سایت خود جذب کنید و محصولات خود را به آنها بفروشید. بله، درست حدس زدید، قطعاً بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر فکر می کنید.

چگونه می توانیم با سئو درآمد سایت خود را چندین برابر افزایش دهیم؟

همانطور که گفتیم با شرکت در دوره های آموزشی و یادگیری حرفه ای آن می توانید درآمد سایت خود را به طرز باورنکردنی افزایش دهید. در ادامه 7 روش برای افزایش درآمد سایت از طریق سئو به شما معرفی می کنیم.

1- تحلیل، تحلیل و بررسی

یکی از مهمترین اقدامات برای افزایش درآمد سایت از طریق سئو، تجزیه، تحلیل و بررسی رقبا است. یک سئوکار حرفه ای باید توانایی تجزیه، تحلیل و بررسی رقبا را داشته باشد، تا بفهمد چه اقداماتی انجام داده اند. همچنین بررسی کند ببیند اقداماتی که در سایت خود انجام داده، مثمر ثمر بوده یا خیر.

2- پیدا کردن کلمات کلیدی

یافتن کلمات کلیدی راه دیگری برای افزایش درآمد سایت از طریق سئو است. همانطور که می دانید با توجه به کلمات کلیدی که کاربران در نتایج جستجو می کنند، گوگل وب سایت های مرتبط را به آنها نشان می دهد. بنابراین، شما باید کلمات کلیدی را پیدا کنید که درآمدزا هستند و صفحه مورد نظر را با توجه به آن کلمات کلیدی سئو کنید. توجه داشته باشید که باید برای هر صفحه از سایت به طور جداگانه تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید. در نظر داشته باشید که کلمات کلیدی فرعی، هم خانواده، مترادف ها و کلمات کلیدی دم بلند را نیز فراموش نکنید.

3- ایجاد محتوای جذاب و کاربر پسند

تولید محتوا قلب تپنده یک وب سایت است، زیرا کاربران برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود وارد سایت می شوند. محتوا را برای کاربران تولید کنید و سعی کنید محتوای تولید شده در کمترین زمان کاربران را به خواسته هایشان برساند. محتوا باید جذاب، کاربرپسند و ساختار مناسبی باشد. از تصاویر و ویدیوهای جذاب در محتوای خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که تولید محتوا به تنهایی کافی نیست، بلکه باید سئوی محتوا را نیز طبق قوانین و مقررات گوگل انجام دهید. تولید محتوا + سئو محتوا با هم 30 درصد از سئوی سایت را تشکیل می دهند و هر کدام از آنها فقط 5 درصد را به خود اختصاص میدهند. مراقب باشید از کلمات کلیدی بیش از حد در محتوا استفاده نکنید و به جای تکرار کلمات کلیدی، از عبارات کلیدی استفاده کنید تا در کلمات کلیدی مختلف هم رتبه بگیرید.

4- سئوی داخلی سایت

سئوی داخلی یکی از موثرترین تکنیک ها برای افزایش درآمد سایت از طریق سئو است. به تمام اقداماتی که در داخل سایت انجام می شود سئو داخلی می گویند. با انجام نکات سئوی داخلی می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. لینک سازی داخلی، استفاده از تگ H، نوشتن متا تگ عنوان و توضیحات متا سئو شده، قرار دادن ALT تصاویر و غیره، از مهمترین اقداماتی هستند که باید در سئوی  داخلی سایت انجام شوند.

5- لینک سازی خارجی

ساخت لینک های خارجی راه دیگری برای افزایش درآمد سایت از طریق سئو است. با ساخت لینک های خارجی می توانید قدرت و اعتماد سایت ها را به وب سایت خود منتقل کنید. همچنین می توانید با محتوایی که در سایت های مختلف منتشر می کنید، کسب و کار خود را تبلیغ کنید تا پس از مدتی به یک برند شناخته شده تبدیل شوید. باید لینک های خارجی را به روش های مختلف بسازید تا نزد گوگل طبیعی به نظر برسد و شما را جریمه نکند.

اگر می خواهید نکات طلایی لینک سازی خارجی را یاد بگیرید، می توانید به سایت سئو موشک مراجعه کنید و از مقاله بسیار ارزشمند آموزش لینک سازی خارجی در قسمت بلاگ استفاده کنید.

6- انتشار اخبار

رپورتاژ آگهی در واقع نوعی بک لینک است، با این تفاوت که قدرت و اعتباری که منتقل می کند، بسیار ارزشمندتر و قدرتمندتر است. سعی کنید در سایت هایی که می خواهید رپورتاژ منتشر کنید، با کسب و کار شما مرتبط باشد. دوم اینکه محتوای تبلیغ شما باید منحصر به فرد، ارزشمند و غیر تکراری باشد تا بتوانید از طریق آن کاربر را به سمت سایت خود هدایت کنید.

7- سرعت سایت را افزایش دهید

سرعت بالای سایت یکی از مهم ترین معیارهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها است. امروزه کاربران بسیار بی حوصله هستند و بیش از 3 الی4 ثانیه منتظر باز شدن سایت نمی مانند و در صورت لود نشدن به سایت رقیب مراجعه می کنند، که در این صورت به راحتی مشتری خود را از دست می دهید.

فشرده سازی و کاهش حجم تصاویر، فشرده سازی فایل های HTML و CSS، استفاده از هاست های با کیفیت و قابل اعتماد، استفاده از Lizzy Ludink و غیره،  مهمترین اقداماتی است که می توانید برای افزایش سرعت سایت خود انجام دهید.

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

برای پیاده سازی تمامی این نکاتی که معرفی کرده ایم، ابتدا باید آنها را به صورت اصولی یاد بگیرید و سپس در وب سایت خود اعمال کنید. با شرکت در دوره های آموزشی سئو می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و تمامی این نکات را به صورت اصولی یاد بگیرید، تا درآمد سایت خود را چندین برابر کنید.

شما می توانید از مقالات و فیلم های آموزشی رایگان سئو موشک که توسط استاد مهرداد بیاتی آموزش داده شده است، استفاده کنید و به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید.

نتیجه:

در این مقاله به مهم ترین راه های افزایش درآمد سایت از طریق سئو پرداخته ایم. به عنوان نکته پایانی و طلایی به شما علاقه مندان سئو توصیه میکنم که سئو بهترین راه برای افزایش درآمد کسب و کار اینترنتی است به شرطی که به آن علاقه داشته باشید. بدون شک با کمی پشتکار و تلاش قطعا یک سئوکار حرفه ای خواهید شد، تا بتوانید درآمد خود را افزایش دهید. در صورت داشتن هرگونه مشکل یا سوال در رابطه با خدمات سئو یا آموزش سئو می توانید به سایت سئو مشک مراجعه کرده و با کارشناسان سئو موشک به صورت رایگان مشورت کنید.

منبع: ساعد نیوز



:: برچسب‌ها: افزایش درآمد سایت، درآمد سایت با سئو، افزایش درآمد، آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرسا

چگونه سئو را یاد بگیریم و کسب درآمد کنیم؟ این سوالی است که امروزه بسیاری از مردم از خود می پرسند. در زیر به شما خواهیم گفت که چگونه سئو را یاد بگیرید و درآمد زیادی کسب کنید. فقط حواستان باشد که برای یادگیری سئو باید زحمت زیادی بکشید و نکاتی را که یاد می گیرید در عمل پیاده کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، طراحی و بهینه سازی وب سایت طرفداران زیادی پیدا کرده است. سایت ها و آموزشگاه های زیادی وجود دارند که سئو را آموزش می دهند. با یادگیری سئو می توانید به راحتی یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید. علاوه بر این، اگر یک متخصص سئو حرفه ای شوید، می توانید خدمات سئو را به صورت شخصی در شرکت های مختلف ارائه دهید و یا از راه دور روی پروژه های بسیاری از افرادی که به دنبال سئوکار حرفه ای هستند کار کنید و درآمد بی نظیری کسب کنید.

چند سال پیش شاید کمتر کسی نام سئو را شنیده بود، اما امروزه این علم سئو هر روز در حال توسعه و گسترش است و بسیاری از دانشجویان با یادگیری سئو توانسته اند علاوه بر تحصیل، شغل بسیار پردرآمدی داشته باشند.

توجه داشته باشید که برای آموزش سئو حتما از آموزشگاه ها و سایت های معتبری مانند seomoshak، NewSEO و Seaudio استفاده کنید تا اصول سئو را یاد بگیرید. در زیر به شما خواهیم گفت که چگونه سئو را یاد بگیرید و از آن کسب درآمد کنید.

سئو چیست؟

قبل از یادگیری سئو، بهتر است ابتدا با مفهوم آن آشنا شوید. سئو مجموعه ای از اقداماتی است که یک متخصص سئو برای رسیدن به جایگاه های برتر یک سایت در گوگل انجام می دهد. به عبارت دیگر سئو به تمامی تاکتیک ها، استراتژی ها و روش هایی اطلاق می شود که با قوانین و مقررات گوگل مطابقت داشته باشد و هر سایتی که بخواهد به بهترین نتایج گوگل دست یابد باید این عملیات را اصولی و قانونی انجام دهد.

سئو را با یک مثال ساده توضیح می دهیم،

 فرض کنید کاربری کلمه کلیدی خرید گوشی Samsung A55 را در موتورهای جستجو سرچ کرده و با خواندن جزئیات آن گوشی مورد نظر خود را انتخاب می کند. اگر یک کسب و کار اینترنتی در زمینه فروش تلفن همراه دارید و سئو سایت خود را بهینه سازی کرده اید، در نتایج برتر گوگل به کاربران نشان داده می شود و کاربران بر روی لینک سایت شما کلیک کرده و وارد سایت می شوند. در صورت وجود محتوای با کیفیت و رضایت بخش و کالای مورد نظر، مصرف کننده اقدام به خرید می کند.

انواع سئو سایت

سئو در واقع به سه مرحله سئو داخلی، سئوی خارجی و سئو فنی تقسیم می شود و باید این سه مرحله را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

سئو داخلی

به تمام اقداماتی که در داخل سایت انجام می شود سئو داخلی می گویند. تولید محتوا و سئو آن، لینک سازی داخلی، استفاده از تصاویر و ویدئوها، استفاده از متا تگ ها، تحقیق در مورد کلمات کلیدی، نوشتن عنوان و توضیحات متا و غیره.

سئوی خارجی

به مجموعه اقداماتی که خارج از سایت انجام می شود سئوی خارجی می گویند. ایجاد لینک های خارجی، ایجاد پست های مهمان، گزارش ها، فعالیت های رسانه های اجتماعی و غیره. از جمله اقداماتی هستند که در سئو خارجی انجام می شود.

سئوی فنی یا سئوی تکنیکال

سئوی فنی در واقع در مورد ساختار فنی سایت است. در سئو فنی یک سری اقدامات انجام می دهیم تا ربات های گوگل دسترسی راحت تری به صفحات مختلف سایت داشته باشند و بتوانند بهتر و سریعتر صفحات سایت را بخزند و ایندکس کنند. افزایش سرعت سایت، ایجاد نقشه سایت، استفاده از ساختارهای داده، بهینه سازی کدهای Html، فشرده سازی تصاویر و غیره. از جمله موارد مرتبط با سئو فنی هستند.

در نظر داشته باشید که هر کدام از این قسمت ها باید اساسا با تمام نکاتی که دارد انجام شود تا بتوانید در نتایج برتر گوگل از رقبای خود بالاتر باشید.

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

امروزه سوال بسیاری از علاقه مندان به سئو این است که چگونه سئو را یاد بگیریم؟ یا یادگیری SEO را از کجا شروع کنیم. ابتدا باید به شما تبریک بگوییم که این شغل پردرآمد در دنیای دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کرده اید و می خواهید علم سئو را بیاموزید و درآمدی بی نظیر کسب کنید. می خواهم تجربه ام از یادگیری سئو را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید به راحتی مسیر درست را انتخاب کنید و در کمترین زمان سئو را یاد بگیرید.

1- علاقه و پشتکار

برای یادگیری سئو، اولین چیزی که باید داشته باشید علاقه است. قبل از یادگیری سئو باید همه جوانب را در نظر بگیرید و ببینید آیا به سئو علاقه دارید یا خیر. آیا حوصله و پشتکار این را دارید که برای مدت طولانی پشت سیستم بنشینید و سئو را یاد بگیرید؟ در واقع سئو یک علم مدرن و پیچیده است و برای یادگیری آن باید زمان زیادی صرف کنید. زیرا از 100 نفری که شروع به یادگیری سئو می کنند، تنها 10 نفر به دلیل علاقه خود باقی می مانند و در نهایت به یک سئوکار حرفه ای تبدیل می شوند.

2- هدف داشتن

همانطور که می دانید برای رسیدن به موفقیت بزرگ ابتدا باید هدف داشته باشید. افراد موفق قبل از شروع هر کاری اهداف خود را مشخص می کنند. قبل از شروع یادگیری سئو ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید و سپس برنامه ریزی کنید و ببینید بعد از چند ماه یادگیری می خواهید به چه مرحله ای برسید.

داشتن هدف و برنامه در حین یادگیری سئو انگیزه شما را حفظ می کند و می توانید سئو را بهتر یاد بگیرید. همانطور که می دانید سئو خود شامل چندین زیرشاخه مانند: تولید محتوا، سئو محتوا، کارشناس محتوا، کارشناس سئو، سئو داخلی، سئو خارجی و ... می باشد. بنابراین باید در اهداف خود مشخص کنید که می خواهید یکی از این شاخه ها را به صورت حرفه ای یاد بگیرید یا می خواهید یک متخصص سئو حرفه ای شوید.

3- شرکت در دوره های آموزشی سئو

خب، حالا که به سئو علاقه دارید و اهداف خود را مشخص کرده اید و می خواهید سئو را یاد بگیرید، همانطور که گفتیم، باید فکر کنید که می خواهید به کدام مرحله از سئو بروید. اگر می خواهید هر یک از زیر شاخه های سئو را یاد بگیرید، می توانید با مطالعه مقالات رایگان سئو سایت های معتبر مانند نیوسئو ، سئو موشک و ... سئو را یاد بگیرید. و هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید.

 اما اگر اهداف شما بزرگ است و می خواهید سئو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید باید در دوره های آموزشی سئو شرکت کنید و هزینه آن را بپردازید تا در کمترین زمان ممکن سئو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. بهترین دوره های آموزشی که هم اکنون در ایران پرطرفدار است و می توانید در آنها شرکت کنید دوره های آموزشی سئو موشک، نیوسئو و شرکت سئوادیو می باشد.

یادگیری سئو چقدر طول می کشد؟

زمان لازم برای یادگیری سئو برای هر فردی متفاوت است. اگر با برنامه ریزی شروع به یادگیری سئو کرده اید و اهداف خود را بیان کرده اید و همچنین در دوره های حرفه ای هزینه کرده و شرکت می کنید، معمولا 6 تا 12 ماه طول می کشد تا سئو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

خب شاید این سوال برای شما پیش بیاید که یادگیری سئو 6 ماه طول می کشد یا 12 ماه! بلخره کدوم؟

 

در پاسخ باید بگویم که این فاصله زمانی به شخص خود شما بستگی دارد. روزانه چند ساعت برای آموزش سئو وقت می گذارید؟ افرادی که بسیار پیگیر هستند و می خواهند به هر قیمتی سئو را یاد بگیرند 15 ساعت در روز را صرف یادگیری سئو می کنند و افرادی هستند که 10 ساعت یا برخی افراد 5 ساعت و بعضی 2 ساعت در روز مطالعه میکنند.

خب همانطور که خودتان متوجه شدید افرادی که 15 ساعت در شبانه روز سئو مطالعه می کنند قطعا با افرادی که 5 ساعت در روز را صرف سئو می کنند متفاوت هستند و زودتر به نتیجه می رسند.

توصیه مهرداد بیاتی مدیر آکادمی سئو مشک به علاقه مندان سئو پیشنهاد می کند که اگر واقعاً می خواهید سئو را به عنوان شغل اصلی خود در نظر بگیرید و یک سئوکار حرفه ای شوید باید بیش از 10 ساعت در روز وقت بگذارید. همچنین علاوه بر یادگیری و آموزش سئو، حتما در کنار آموزش، سایتی نیز بسازید و نکاتی را که یاد می گیرید، عملی کنید. به خاطر داشته باشید که اگر سئو را تمرین نکنید، حتی اگر 10 سال هم مطالعه کنید، یاد نخواهید گرفت.

آخرین کلمه:

در این مقاله در پاسخ به این سوال که چگونه سئو را یاد بگیریم؟ و ما پاسخ دادیم که یادگیری سئو را از کجا شروع کنید.

همانطور که گفتیم سئو یکی از 3 شغل پر سود در دنیای دیجیتال مارکتینگ است و با یادگیری سئو می توانید شغلی پردرآمد داشته باشید. اگر در مورد نحوه یادگیری و آموزش سئو سوالی دارید می توانید به سایت seomoshak.com مراجعه کرده و با کارشناسان سئو موشک به صورت رایگان مشورت کنید تا بهترین و سریع ترین روش یادگیری سئو را انتخاب کنید.

منبع: آفتاب آنلاین



:: برچسب‌ها: سئو , آموزش سئو , یادگیری سئو , یادگرفتن سئو , درآمد از سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرسا

تبلیغات گوگل یا سئو کدام یک بهتر است؟

 

سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل؟

این روزها با افزایش آگاهی مردم در مورد درآمد اینترنتی، بیشتر آنها این سوال ذهنشان را مشغول کرده است که سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز)؟

کدام یک ارزش سرمایه گذاری بیشتری دارد و می توان برای دستیابی به درآمد اینترنتی بالا به آن اعتماد کرد، تبلیغات گوگل یا سئو؟

امروز با خواندن این مقاله تصمیم مهمی برای کسب و کار خود می گیرید و به این سوال پاسخ می دهید که تبلیغات گوگل بهتر است یا سئو؟ ابتدا اجازه دهید توضیح دهیم که سئو و گوگل ادوردز چیست؟ در ادامه به بررسی مزایا، معایب و همچنین مقایسه آنها می پردازیم.

سئو چیست؟

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. برای قرار گرفتن ارگانیک در نتایج برتر گوگل، هر کسب و کاری باید سایت خود را طبق قوانین و مقررات گوگل بهینه کند.

سئو به چند بخش تقسیم می شود: سئوی داخلی، سئوی خارجی، سئوی فنی و سئوی محلی و هر یک از این قسمت ها به چندین بخش و زیر شاخه تقسیم می شوند که باید طبق اصول و برنامه ریزی شده اجرا شوند، تا بتوانید به نتیجه مثبت برسید.

به طور کلی گوگل برای رتبه بندی سئو سایت ها بیش از 200 فاکتور و هزاران نکته در نظر می گیرد و در هر زمینه با توجه به سطح رقابت، وب سایتی که به صورت اصولی و قانونی فاکتورهای بیشتری را نسبت به رقبا پیاده سازی کرده است، موقعیت بهتری بدست می آورد.

بیایید سئو را با یک مثال ساده توضیح دهیم

اگر در حوزه ای کار می کنید که رقبای شما هنوز به صورت سنتی کار می کنند و از طریق اینترنت درآمد آنلاینی کسب نمی کنند، باید بگوییم که کار نسبتا آسانی دارید و با کمی کار کردن بر روی سئوی سایت خود می توانید به نتایج عالی دست پیدا کنید. در این نوع کسب و کارها به دلیل عدم وجود رقابت می توان با انجام چندین فاکتور سئو مانند: ایجاد محتوای با کیفیت و سئو داخلی با کمترین هزینه در مدت زمان کوتاهی به نتایج برتر و درآمد خوب دست پیدا کرد.

اما در حوزه هایی مانند: گردشگری، لوازم خانگی، فناوری دیجیتال، آموزش و ... به دلیل رقابت زیاد باید ماه ها یا بیش از یک سال زمان و هزینه صرف کنید. زیرا شما رقبای بزرگی مانند دیجی کالا و غیره دارید که پول و زمان بیشتری خرج کرده اند و فاکتورهای سئو بیشتری را انجام داده اند. به طور کلی، هرچه قدر رقبای شما بیشتر و سخت تر باشند، اقدامات، زمان و پول بیشتری باید بپردازید.

گوگل ادوردز چیست؟

در روش تبلیغات گوگل ادوردز با پرداخت هزینه به گوگل در نتایج برتر دیده می شوید و تا زمانی که پول پرداخت کنید در نتایج برتر قرار می گیرید و زمانی که موجودی شما تمام شد از نتایج حذف می شوید.

وقتی تصمیم به استفاده از گوگل ادز می گیرید، دیگر نیازی به سئو و بهینه سازی سایت ندارید و لازم نیست تمام فاکتورهای گوگل را انجام می دهید. شما فقط باید یک سایت طراحی کنید و چند صفحه بسازید و در آن محتوا قرار دهید و در کمتر از 24 ساعت با پرداخت هزینه در برترین نتایج گوگل قرار خواهید گرفت.

گوگل ادوردز به این صورت عمل می کند:

یک حساب کاربری ایجاد می کنید و موجودی خود را شارژ می کنید (مثلاً 10 میلیون). در مرحله بعد، کلمات کلیدی را که می خواهید در نتایج برتر ظاهر شوند، انتخاب می کنید. گوگل کلمات مورد نظر شما را در نتایج نشان می دهد و به ازای هر کلیکی که دریافت می کنید از حساب شما کسر می شود، به همین دلیل به آن تبلیغات کلیکی نیز می گویند. (هزینه هر کلیک بسته به سطح رقابت و حوزه فعالیت شما متفاوت است)

در نهایت تا زمانی که موجودی دارید در نتایج دیده می شوید اما وقتی موجودی شما تمام شد از نتایج حذف خواهید شد.

مقایسه تبلیغات گوگل با سئو

 

اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم تبلیغات گوگل بهتر است یا سئو؟ باید بگوییم که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و شما هستید که باید با توجه به برنامه ریزی و استراتژی کاری خود یکی یا هر دو را انتخاب کنید. بنابراین ما به مقایسه مزایا و معایب هر یک از این روش ها ادامه می دهیم و شما با دانش بیشتر می توانید بهتر تصمیم بگیرید که سئو یا تبلیغات گوگل بهتر است.

1- اجرای سئو در دراز مدت رایگان و ارزانتر است

شاید الان برای شما گیج کننده باشد و با خود بگویید که مگر سئوی رایگان هم داریم! همانطور که در تبلیغات گوگل ادوردز گفتیم برای دیده شدن در نتایج برتر باید به ازای هر کلیک به گوگل پول پرداخت کنید و بسته به سختی کلمه کلیدی هزینه شما متفاوت خواهد بود.

اما اگر سئو سایت را انجام داده باشید و بهترین نتایج را به صورت ارگانیک به دست آورید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای هر کلیک ندارید و تمامی کاربرانی که وارد سایت می شوند رایگان خواهند بود. اما باز هم، برای گرفتن بهترین نتیجه، باید برای تولید محتوا و سئو هزینه پرداخت کنید تا به آن مرحله برسید. اما در کل، در دراز مدت، هزینه سئو در مقایسه با گوگل ادز بسیار ناچیز است. پس نتیجه می گیریم که سئو برای کسب و کارهایی که برنامه های بلند مدت دارند و می خواهند چند ماه سرمایه گذاری کنند و سپس درآمد کسب کنند مناسب است. اما برای کسب و کارهایی که می خواهند سریع به درآمد برسند و زمان زیادی برای سئو سایت خود ندارند، تبلیغات گزینه خوبی است به شرطی که هزینه های تبلیغات را داشته باشند.

2- سئو به زمان بیشتری نیاز دارد.

یکی از مهم ترین تفاوت های سئو و تبلیغات گوگل پس از هزینه، بدون شک زمان است. سئو وب سایت زمان می برد و به صبر بیشتری نیاز دارد. با توجه به سطح رقابت در هر حوزه و سختی کلمات کلیدی، می توان گفت زمان رسیدن به نتیجه برای هر حوزه متفاوت خواهد بود. به طور کلی، اگر تمام نکات و فاکتورهای گوگل به درستی پیاده سازی شوند، معمولا 6 تا 18 ماه طول می کشد تا سئوی سایت به بهترین نتیجه برسد. اما اگر بعد از چند ماه کار به رتبه های اول برسد، موقعیت و ترافیک سایت ثابت می شود و به راحتی جایگاه خود را از دست نمی دهد که این یکی از مزیت های بزرگ سئو است.

از طرفی تبلیغات گوگل زمانبر نیست و تنها با بارگذاری حساب کاربری و انتخاب کلمات کلیدی هدف خود می توانید در عرض چند دقیقه در نتایج برتر گوگل قرار بگیرید.

3- کلمات هدف

در تبلیغات گوگل ادوردز می توانید با در نظر گرفتن بودجه خاصی برای هر کدام، کلمات کلیدی خود را مشخص و هدف قرار دهید و در نتایج برتر گوگل دیده شوید. اما در مورد سئو اینطور نیست و برای هر یک از کلمات کلیدی که در نظر دارید، باید تلاش کنید و هزینه آنها را جداگانه پرداخت کنید.

4- قابلیت تبلیغات بیشتر گوگل ادوردز

بیایید این موضوع را با یک مثال ساده توضیح دهیم.

هنگامی که کاربران کلمه کلیدی مد نظر خود را جستجو می کنند، به عنوان مثال (خرید گوشی سامسونگ A75)، 10 سایت در هر صفحه از نتایج گوگل مشاهده می شود. 4 نتیجه مربوط به وب سایت هایی است که از تبلیغات گوگل استفاده می کنند و 6 نتیجه مربوط به سایت هایی است که به صورت ارگانیک و با سئو بهترین نتایج را به دست آورده اند. در نتایج ارگانیک (SEO) عنوان، توضیحات و برخی از کدهای طرحواره نمایش داده می شود، از سوی دیگر در نتایج تبلیغات ادوردز علاوه بر عناصر ذکر شده، شماره تماس، آدرس، مکان، لینک های مطالبه شده و مطالبه نشده نمایش داده می شود. صفحات نمایش داده می شود که یکی از مزایای گوگل ادز است.

نتیجه:

در این مقاله توضیح دادیم که سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل؟ در مورد مزایا و معایب هر کدام بحث کرده ایم و به آن اشاره کرده ایم، اگر این مقاله را تا انتها خوانده اید و می خواهید به جواب قطعی برسید پیشنهاد سئو سایت سئو موشک یا تبلیغات گوگل کدام بهتر است؟ باید بگوییم که اگر می خواهید سرمایه گذاری بلندمدتی داشته باشید و به درآمد بلندمدت برسید سئو یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که ماندگاری بالایی دارد و بیشتر از هزینه ای که می کنید درآمد کسب خواهید کرد.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریعتر به نتایج برتر گوگل دست پیدا کنید و درآمد بیشتری کسب کنید، تبلیغات گوگل ادوردز گزینه خوبی است. اما توصیه حرفه ای و نهایی سئو موشک به چنین افرادی این است که شما می توانید علاوه بر تبلیغات گوگل روی سئو سایت خود نیز کار کنید و جدا از کسب درآمد سریع از طریق تبلیغات، پس از مدتی به صورت ارگانیک به نتایج برتر گوگل خواهید رسید و می توانید تبلیغات ادز خود را کاهش دهید.

اگر در مورد سئو یا تبلیغات گوگل سوالی دارید، می توانید به سایت seomoshak.com مراجعه کنید تا از مشاوره رایگان کارشناسان سئو نهایت استفاده را ببرید. همچنین اگر علاقه مند به یادگیری سئو هستید می توانید از آموزش های رایگان و حرفه ای شرکت سئو موشک، نیو سئو وسئوکار استفاده کنید.

منبع: واضح



:: برچسب‌ها: سئو، تبلیغات گوگل، تبلیغات ادوردز، سئو یا تبلیغات گوگل، تبلیغات گوگل یا سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرسا

همانطور که می دانید هر خودرویی مزایا و معایبی دارد و خودروهای هایما s7 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین بررسی مهم ترین معایب هایما S7 در کنار مزایای آن بسیار مهم است. به خصوص برای افرادی که می خواهند این نوع وسیله نقلیه را برای خرید در نظر بگیرند. یکی از ایرادات بزرگ و گران قیمت هایما S7 تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودروی چینی است.

باید دانست که این خودروها جزو انواع SUV ها هستند و در حال حاضر در ایران طرفداران و محبوبیت زیادی دارند. به همین دلیل نگاه به معایب و مزایای هایما s7 به داوطلبان کمک می کند تا با آگاهی بیشتری نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.

   در این مقاله به مهم ترین معایب هایما S7 می پردازیم. پس اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

معایب هایما s7

1- متریال کابین با کیفیت پایین

با ورود به خودروی هایما S7 ابتدا متوجه ترکیب رنگی جالب صندلی ها و قسمت بالای درها می شوید که حس خوشایندی را به همراه دارد. اما بعد متوجه می شوید که در طراحی و تولید کابین از مواد بی کیفیت استفاده شده است و پلاستیک های خشک و چرم های آن حس خوبی به شما نمی دهد.

طراحی داشبورد این خودرو قدیمی به نظر می رسد و کنترل های آن نیز از پلاستیک خشک ساخته شده است. به همین دلیل پس از مدت کوتاهی صدایی از سمت کابین به گوش شما می رسد. به طور کلی خودروهای هایما S7 از نظر طراحی بدنه و کابین دارای نقاط ضعف و کاستی هایی هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

2- هزینه بالای تعمیر گیربکس آن

ماشین هایما S7 دارای گیربکس اتوماتیک است و رانندگی بسیار راحت دارد اما از طرفی در صورت خرابی باید هزینه زیادی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما پرداخت کنید که این یکی از معایب هایما s7 است.  گیربکس های اتوماتیک به دلیل پیچیدگی بالایی که دارند تعمیر بسیار سختی دارند و هر تعمیرکاری توانایی انجام آن را ندارد.

   یکی از بهترین مراکز تعمیر گیربکس هایما در ایران تعمیرگاه  تک گیربکس می باشد. سرویس تخصصی تک گیربکس با بهره گیری از صنعتگران مجرب و حرفه ای تعمیرات انواع گیربکس اتوماتیک را با ضمانت کتبی انجام می دهد.

3- ایمنی پایین سرنشینان

ناگفته نماند که ایمنی یک خودرو چقدر اهمیت دارد و تا چه اندازه سلامت مسافران را تضمین می کند. به خصوص زمانی که در جاده ها و مسیرهای غیر شهری رانندگی خواهید کرد. اما در طراحی و تولید خودروهای هایما S7 توجه چندانی به این موضوع نشده است و این خودروها دارای نقاط ضعف و قوانین ایمنی هستند.

زیرا موسسه ایمنی CNCAP آنها را تست نکرده و ایمنی هایما S7 را تایید نکرده است. اگرچه این نوع خودروها دارای چهار کیسه هوا هستند و مجهز به ترمزهای دیسکی ABS، EBD و EBA هستند و دارای سیستم کنترل کشش و پایداری هستند، اما از نظر استحکام بدنه و ایمنی سرنشینان عقب چندان قابل اعتماد نیستند.

در واقع می توان گفت تجهیزات ایمنی ارائه شده برای این خودروها تنها برای راننده و سرنشین کناری وی مناسب و قابل قبول است.

4- رانندگی نه چندان مطلوب

یکی دیگر از ایرادات اصلی هایما S7 ارتفاع بلند و گلگیرهای حجیم آن است. به همین دلیل دید راننده کاهش می یابد. تعداد دوربین های به کار رفته در ساختار این خودروها نیز کم بوده و کیفیت آن ها چندان بالا نیست.

با این حال این خودروها دارای سیستم تعلیق مناسب و نرمی هستند. اما از آنجایی که فاصله خودرو از سطح زمین زیاد است و فرآیند انتقال نیروی محرکه به چرخ های جلو انجام می شود، باید به حفظ تعادل این خودروها توجه کنید.

به خصوص هنگام رانندگی در جاده های پر پیچ و خم بهتر است بیشتر مراقب باشید. این نوع خودروها عایق خوبی ندارند. به همین دلیل امکان نفوذ صدای موتور به داخل محفظه سرنشین وجود دارد. همین عامل باعث می شود تجربه رانندگی این وسیله نقلیه نامطلوب به نظر برسد.

5- خدمات پس از فروش نامناسب

یکی از ایرادات عمده هایما اس 7 عدم وجود خدمات پس از فروش است. اکثر نمایندگی های این خودروها از عهده تهیه قطعات هایما S7 بر نمی آیند و هنگام خرابی با کمبود قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز آنها به خصوص قطعات گیربکس مواجه خواهید شد.

عموماً این نوع خودروها تولید محدودی دارند. به همین دلیل قطعات یدکی آنها کمتر در بازار موجود است. علاوه بر این، شما نمی توانید یک تعمیرکار با تجربه برای تعمیر عیوب آنها پیدا کنید.

6- افت قیمت و عدم فروش خوب در بازار دست دوم

هایما S7 جزو خودروهای چینی محسوب می شود و تمامی خودروهای چینی پس از مدتی با افت قیمت مواجه می شوند. به همین دلیل نمی توان به فروش خوب و مناسب آنها در بازار دست دوم اعتماد کرد. این نوع خودروها در حال حاضر با وجود معایبی که دارند با قیمت نسبتاً بالایی به فروش می رسند.

7- موتور هایما S7 ضعیف

یکی از مهم ترین معایب هایما S7 موتور ضعیف و نه چندان خوب آن است. اما موتور این خودرو بی صدا بوده و مصرف سوخت را بهینه می کند. با این حال کیفیت آن در مقایسه با مدل خودرو یا قیمت آن چندان بالا نیست.

8- شتاب کم به همراه وزن زیاد

خودروهای هایما S7 دارای شتاب کم و وزن بالای 1500 کیلوگرم هستند. در واقع موتور ضعیف آنها به این خودروهای با این وزن اجازه نمی دهد که شتاب بیشتری داشته باشند. حداکثر سرعت این خودروها حدود 165 کیلومتر بر ساعت است و شتاب 0 تا 100 آنها نیز 10 ثانیه طول خواهد کشید.

نتیجه گیری:

در این مقاله به مهم ترین معایب خودروهای هایما S7 پرداخته ایم. خودروهای چینی از جمله هایما دارای ضعف های فنی و موتوری زیادی هستند و در صورت خرابی بسیار گران هستند، مخصوصاً زمانی که بدون تحقیق تعمیرگاه غیرحرفه ای را انتخاب کنید. تعمیرگاه تک گیربکس یکی از مراکز تخصصی در تهران است که عیب یابی رایگان انواع گیربکس اتوماتیک چینی را انجام می دهد. تک گیربکس تعمیر گیربکس اتوماتیک و کلیه خدمات آن را با ضمانت نامه کتبی به مشتریان تحویل میدهد.

منبع: روکیدا



:: برچسب‌ها: معایب هایما s7 , معایب هایما , بررسی هایما ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرسا

شرکت خودروسازی تویوتا به عنوان یکی از بزرگترین و با ارزش ترین شرکت های خودروسازی شناخته می شود. این شرکت به لطف محصولات منحصر به فرد خود توانسته جایگاه ارزشمندی در عرصه بین المللی کسب کند. یکی از محصولات شرکت تویوتا مدل تویوتا پرادو می باشد.

تویوتا پرادو از سال 1384 تا 1389 وارد ایران شد و در واقع تنها مدل های ذکر شده به صورت رسمی وارد ایران شدند. مدل های دیگر به صورت غیر رسمی وارد ایران شده اند. شرکت تویوتا خودروهای پرادو را در نسخه های مختلف از جمله پرادو دو در، چهار در و شش در در ایران عرضه کرد. همچنین تفاوت های فنی بین نسخه های وارداتی وجود دارد.

امروزه مجموعه های زیادی مانند تعمیرگاه های تک گیربکس در سراسر ایران به شما کمک می کنند تا در خرید خودروهای مختلف از جمله پرادو موفق شوید. یکی از مشکلاتی که چنین مراکزی بیان می کنند، کاستی های تویوتا پرادو است. یکی از معایب اصلی آن هزینه بسیار بالای تعمیر گیربکس اتوماتیک است. ایرادات تویوتا پرادو موضوع بسیار مهمی است که خریدار باید اطلاعات زیادی در مورد آن داشته باشد. در این شرایط خریدار می تواند خودروی مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن انتخاب کند.

مهمترین معایب تویوتا پرادو

به طور کلی، خودروی تویوتا پرادو به عنوان یکی از محبوب ترین خودروها در کل جهان شناخته می شود. مواردی که قصد داریم به آنها بپردازیم از جمله ایرادات جزئی این خودرو هستند که شاید برای بسیاری از افراد اهمیتی نداشته باشد.

1- مصرف سوخت بالا در نسخه های چهار سیلندر

یکی از مسائل مهمی که در بررسی تویوتا پرادو با آن آشنا خواهید شد مصرف سوخت بالای این خودرو است. این نسخه از تویوتا پرادو حجم موتور کمتری دارد و همین موضوع باعث شد تا شاهد مصرف سوخت ترکیبی 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر باشیم. توجه داشته باشید که مصرف سوخت بالای این خودرو برای کشورهایی که قیمت سوخت (بنزین) بالایی دارند بسیار مهم خواهد بود.

2- هزینه بالای تعمیر گیربکس 

برخی از خودروهای پرادو از گیربکس اتوماتیک استفاده می کنند. کنترل گیربکس های اتوماتیک راحت تر از گیربکس های دستی است، اما از آنها پیچیده تر هستند. بنابراین تعمیر گیربکس تویوتا در مقایسه با گیربکس های دستی بسیار سخت و دشوار بوده و هزینه های بسیار بالایی دارد که یکی از معایب اصلی این خودروها می باشد. همچنین زمانی که گیربکس این خودروها خراب می شود باید به دنبال تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک باشید که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته باشد. یکی از مراکز حرفه ای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای تویوتا پرادو، تعمیرگاه تخصصی تک گیربکس می باشد.

3- مشخصات نامشخص معایب تویوتا پرادو

یکی از ایرادات خودرو تویوتا پرادو که ناشی از واردات این خودرو از شرکت های مختلف در ایران است، نبود یا امکانات بیشتر این خودروها است. به طور کلی اطلاعات دقیقی از آپشن های این خودرو وجود ندارد. شرکت های سفارش دهنده نیز سعی کرده اند همیشه نسخه های ارزان و اولیه را سفارش دهند. به همین دلیل در برخی از نسخه های تویوتا پرادو شاهد آپشن های متفاوتی هستیم. این یک مشکل است، در حالی که بسیاری از نسخه های پرادو این گزینه ها را ندارند. به عنوان مثال مانیتور برخی از این خودروها توسط شرکت های چینی طراحی شده است. بنابراین می توان این مشکل را یکی از معایب تویوتا پرادو نیز دانست. توجه داشته باشید که با توجه به نبود خودروهای صفر کیلومتر پرادو در بازارهای ایران، ممکن است با این موضوع به مشکل بخورید.

4- فرمان پذیری نامناسب

یکی دیگر از ایرادات پرادو که با تمامی SUV ها همراه است، فرمان پذیری پایین این خودروها است. البته به خاطر داشته باشید که تمامی خودروهای SUV به دلیل فاصله بالاتر از سطح زمین تا حدودی کنترل را به راننده می دهند. البته دید راننده در این دسته از خودروها بسیار بهتر است. لازم به ذکر است که این مشکل در نسخه های پرادو دو در بیشتر به چشم می خورد. این در حالی است که در نسخه های چهار در، فرمان کم از کاستی های تویوتا پرادو نیست و بسیاری از افراد متوجه آن نخواهند شد.

5- شتاب نسبتا ضعیف برخی از نسخه ها

یکی دیگر از ایرادات تویوتا پرادو که در برخی از نسخه های آن وجود دارد، شتاب نسبتا ضعیف این خودرو نسبت به رقبای خود است. البته شتاب ضعیف فقط مربوط به نسخه چهار سیلندر است. زیرا با تهیه نسخه های شش سیلندر این خودرو می توانید شتاب فوق العاده ای را با تویوتا پرادو تجربه کنید. بنابراین شتاب ضعیف در تمامی نسخه های این خودرو صدق نمی کند.

سخن پایانی

همانطور که می بینید معایب تویوتا پرادو زیاد نیست و با خرید برخی از نسخه های آن قابل اصلاح است. با این حال، برخی از معایب ذکر شده تنها برای آن دسته از افرادی که بسیار حساس و گزنده هستند مهم است. اما پیشنهاد ما به شما خرید این خودرو با در نظر گرفتن موارد ذکر شده است تا خریدی خوب و مناسب را تجربه کنید. لازم به ذکر است مجموعه های مختلفی در خرید این خودرو به شما کمک خواهند کرد که از جمله آنها می توان به یک تعمیرگاه تگ گیربکس اشاره کرد.

منبع: مثلث آنلاین



:: برچسب‌ها: معایب پرادو , معایب تویوتا پرادو؟ ایرادات پرادو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1402 | نظرات ()